ساخت سفارشی دکل مهاری

ساخت دکل مهاری نیاز به رعایت کردن قواعد خاصی می باشد و امکان ساخت دکل مهاری به صورت سفارشی و در اندازه های مورد نظر شما نیز وجود خواهد داشت.

آشنایی کامل با ساخت دکل مهاری و انواع آن

ساخت دکل مهاری از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد و در این مرحله باید به موارد مختلفی توجه شود و از جمله مهمترین موارد می توان به میزان فشاری اشاره کرد که از طرف باد به دکل وارد خواهد شد. دکل های مهاری امکان ساخت سفارشی نیز خواهند داشت و می توانید دکل مورد نظر را متناسب با ویژگی های خاص خریداری نمایید. در ادامه توضیحات کامل تری در رابطه با ساخت دکل مهاری ارائه نموده ایم:

تصویر1
ساخت دکل مهاری

دکل های مهاری امروزه یکی از پرکاربردترین انواع دکل ها می باشند و به همین دلیل نیز شاهد ساخت دکل مهاری در انواع اندازه ها و شکل های مختلف هستیم. این دکل ها به دلیل مقاومت بالایی که دارند بسیار مورد توجه قرار گرفته اند و می توانید از آن ها در مصارف مختلفی استفاده نمایید. توجه داشته باشید که دکل های مهاری به گونه ای ساخته می شوند که عرض آن ها در تمامی بخش های آن به یک اندازه بوده و توسط سیم های مهاری، تعادل آن حفظ خواهد شد. بی شک تابه حال شاهد دکل هایی بوده اید که دارای پایه های بزرگ و پهن هستند که این نوع دکل ها امروزه به دلیل اینکه جای بیشتری اشغال می کنند کمتر مورد توجه قرار گرفته و جای خود را به دکل های مهاری داده اند چرا که هم جای کمتری اشغال کرده و هم مقاومت بسیار بالا تری خواهند داشت. این دکل به گونه ای در هم تنیده ساخته می شود که امکان جدا شدن هیچ یک از ساختار آن وجود نخواهد داشت. دکل های مهاری در مدت کوتاهی نصب خواهند شد و می توانید در کمترین زمان ممکن آن را نصب و استفاده نمایید.

تصویر2
نصب و ساخت دکل مهاری

مرحله نصب را می توان مهمترین مرحله ای دانست که حتما باید به آن توجه داشته باشید. سازنده دکل مهاری شرکت ROHN می باشد که این شرکت در کانادا بوده و برای اولین بار از دکل مهاری رونمایی کرد. در ساخت دکل های مهاری نبش برای بدنه دکل بکار گرفته می شود و البته نبش برای نوعی از دکل ها استفاده می شود که مقاومت بالایی نیاز دارد و دکل های معمولی از لوله و میلگرد ساخته می شوند. توجه داشته باشید که این دکل در یک محل مستحکم مانند بتن نصب خواهد شد و سیم های مهار نیز از جای جای دکل به بخش های مختلف زمین بسته می شوند و این سیم ها هستند که تعادل دکل را حفظ می کنند. یکی از مهمترین مزیت های ساخت دکل مهاری را می توان وزن پایین آن دانست و به همین دلیل می توان به سادگی آن را نصب نمود. قیمت این نوع دکل ها نیز در مقایسه با سایر انواع دکل ها مناسب تر خواهد بود. پایه های این دکل با اینکه بسیار کوچک می باشد و هیچگونه پایه جانبی در آن شاهد نیستیم اما سیم های مهاری این دکل باید در فضای زیادی گسترده شوند. نصب دکل بسیار ساده می باشد و تنها باید دکل را در محل تعیین شده قرار داده و مشغول به بستن پیچ و مهره های آن شوید.

تصویر3
طراحی دکل های مهاری

توجه نمودن به موارد مختلفی جهت ساخت دکل مهاری ضروری خواهد بود و از جمله این موارد می توان به میزان بار دکل اشاره کرد. در طراحی و ساخت دکل مهاری باید حتما المان هایی را در نظر بگیرید که از جمله مهمترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

–         علاوه بر بار کلی که بر دکل وارد می شود باید برآورد شود که به وسیله وزش باد چه میزان وزن بر دکل وارد خواهد شد تا تمامی بخش های دکل متناسب با فشار وارده ساخته شود.

–         بستن دکل مهاری با استفاده از مهار ها سبب خواهد شد که در صورت بروز زلزله کمترین خسارات را از دکل شاهد باشیم و البته باید برآورد نمایید که در اثر وقوع زلزله باید دکل چه مقاومتی داشته باشد.

–         پیروی کردن از استاندارد های ساخت دکل مهاری نیز ضروری خواهد بود چرا که رعایت کردن استاندارد های کلی دکل سبب خواهد شد که هم استقامت دکل بالا رفته و هم ساختار دقیق تری داشته باشد.

تصویر4
کاربرد های دکل مهاری

ساخت دکل مهاری به گونه ای است که امکان استفاده از آن در صنایع مختلف را مهیا نموده است و می توانید در مصارف مختلفی از این دکل استفاده نمایید. لازم به ذکر است که اصلی ترین کاربرد این دکل برای آنتن های بی سیم، آنتن های وایرلس، آنتن های اینترنتی، دیش های کوچک و… می باشد. در حالت کلی دکل های مهاری برای سازه های کم وزن ساخته شده اند و به دلیل اینکه وزن بسیار پایینی دارد امکان نصب بر روی انواع سازه ها را خواهد داشت و می توانید بر روی یک صفحه بتنی و یا فلزی آن را نصب نمایید. این دکل ها را می توانید در انواع اندازه های مختلف مشاهده نمایید چرا که عرض دکل های مهاری می تواند متفاوت باشد و برای پی بردن به عرض دکل های مهاری می توانید به عدد روبروی حرف G توجه داشته باشید چرا که این عدد نشان دهنده عرض دکل های مهاری می باشد. برای مثال در صورتی که اقدام به خرید دکل مهاری به شماره G30 نموده اید قاعده این دکل 30 سانتی متر خواهد بود. ساخت دکل نیز به گونه ای است که فشار های وارده از هر طرف توسط نبش و یا میله ها کنترل خواهد شد و مهار ها نیز می توانند در این کار کمک نمایند.

تصویر5
ساخت سفارشی دکل مهاری

ساخت دکل مهاری به صورت سفارشی نیز امکان پذیر خواهد بود. برخی افراد دکل های مهاری را برای مصارف مختلفی نیاز دارند و به همین دلیل ممکن است متناسب با فشار وارده بر دکل قاعده خاصی را از دکل نیاز داشته باشند که در اندازه های پیش فرض دکل موجود نیست و یا ارتفاع مد نظر آن ها متفاوت می باشد. این افراد می توانند اقدام به ساخت سفارشی دکل های مهاری نمایند. اندازه های دکل مهاری می تواند تا هر اندازه ای متفاوت باشد اما باید بدانید که حتما تمامی استاندارد ها باید رعایت شود و در صورت عدم رعایت شدن استاندارد های دکل مهاری، مقاومت آن پایین تر خواهد آمد که بی شک هیچ فردی این انتظار را نخواهد داشت.
قیمت دکل مهاری

قیمت یکی از مواردی است که حتما باید به آن توجه داشته باشید و در رابطه با قیمت دکل های مهاری نمی توان یک رقم خاص در نظر گرفت چرا که قیمت دکل های مهاری به موارد مختلفی بستگی دارد و به همین دلیل قیمت آن متغیر خواهد بود. لازم به ذکر است که هرچه اندازه دکل بیشتر شود قیمت آن نیز افزایش خواهد یافت، برای مثال در صورتی که اندازه قاعده دکل افزایش یابد میزان قیمت آن نیز متناسب با آن افزایش پیدا خواهد کرد. در حالت کلی قیمت دکل مهاری با توجه به ویژگی های منحصر به فردی که دارد مناسب بوده و امکان خرید برای همگان وجود خواهد داشت. جهت برآورد و یا مشاهده قیمت دکل مورد نظر می توانید به وب سایت های اینترنتی معتبر در این زمینه مراجعه نمایید.

قیمت گانودرما لوسیدوم

قهوه گانودرما لوسیدوم منبعی بسیار مفید برای درمان بسیاری از بیماری ها می باشد. تهیه قهوه گانودرما لوسیدوم بسیار ساده است و بسیار سریع آماده می شود.

همه چیز درباره قهوه گانودرما لوسیدوم

قارچ گانودرما یکی از بهترین منابع غذایی برای تامین سلامتی بدن و بهبود بسیاری از بیماری ها می باشد. قهوه گانودرما لوسیدوم یکی از نوشیدنی های بسیار پر خاصیت است که از همین قارچ گانودرما تهیه شده است و دارای همان خواص کم نظیر می باشد. شما می توانید این نوشیدنی بسیار عالی را تهیه کنید و از خواص بی نظیر آن بهره مند شوید.
قهوه گانودرما چیست؟

مطمئنا شما نیز تا بحال نام قارچ گانودرما را شنیده اید و از زبان خیلی ها، با خواص آن آشنا شده اید. از اینرو، از این قارچ در همه جای دنیا استفاده می شود. اما به دلیل اینکه قارچ گانودرما در مناطق خاصی می روید و همه افراد به آن دسترسی ندارند و خرید قارچ گانودرما لوسیدوم نیز بسیار سخت است. بنابراین محصولات بسیاری از گانودرما تهیه می شود که دارای همان خواص قارچ گانودرما می باشد. به دلیل اینکه قارچ گانودرما بسیار تلخ است و نمی توان پودر آن را به تنهایی استفاده کرد، بهتر است که این پودر با قهوه ترکیب شده و استفاده شود. قارچ گانودرما لوسیدوم نوعی کمیاب از قارچ گانودرما است که بسیار عالی است. قهوه گانودرما لوسیدوم نیز یکی از همین محصولات عالی و خوش طعم است که از ترکیب پودر قارچ گانودرما لوسیدوم و قهوه و مقداری شیرین کننده ها، تشکیل شده است. نوشیدن یک فنجان از قهوه گانودرما لوسیدوم می تواند انرژی شما در طول روز را تامین کرده و بسیاری از بیماری های شما را درمان نماید. همچنین افرادی که در طول روز خیلی قهوه مصرف می کنند، می توانند به جای قهوه عادی از قهوه گانودرما لوسیدوم استفاده کنند. از این نوع قهوه امروزه در اکثر کشورهای جهان از جمله چین استفاده می شود. در واقع قدمت استفاده از قهوه گانودرما لوسیدوم به حدود 2000 سال پیش باز می گردد.

 

قهوه گانودرما لوسیدوم
خواص قهوه معجزه آسای گانودرما

قهوه لوسیدوم دارای خواص بیشماری است که عبارتند از:

    این قهوه از ایجاد هر گونه عفونت ویروسی مانند آنفولانزا جلوگیری می نماید.
    از کبد محافظت می کند.
    سرشار از ویتامین C می باشد.
    بسیار آرام بخش است و باعث بهبود کیفیت خواب می شود.
    سرشار از آهن، پتاسیم، کلسیم و فسفر می باشد.
    به مقابله با استرس های روزانه کمک می نماید.
    به افزایش سیستم ایمنی بدن کمک می نماید.
    انرژی بدن را بالا می برد.
    علائم زخم معده را کاهش می دهد.
    تبخال را درمان می کند.
    کاهش ابتلا به بیماری های قلبی
    باعث تقویت حافظه شده و باعث پیشگیری از بیماری آلزایمر می شود.
    علائم آسم و برونشیت را کاهش می دهد.
    این قهوه سرشار از آنتی اکسیدان است که باعث کند شدن روند پیری در بدن می شود.
    بدن را در برابر ابتلا به دیابت مقاوم کرده و سطح خون بدن نیز حفظ می شود.
    بدن را در برابر ابتلا به سرطان مقاوم می نماید.
    افسردگی و اضطراب را کاهش می دهد.

 
ارسال رایگان و پرداخت درب منزل

برای خرید این محصول کافیست تا بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید.
همچنین برای خرید تلفنی می توانید با شماره 51 58 193 0910 تماس گرفته و به صورت تلفنی خرید خود را ثبت نمایید.

 

یک بسته قارچ گانودرما لوسیدوم با قیمت 279 هزار تومان (ارسال رایگان)

دو بسته قارچ گانودرما لوسیدوم با قیمت تخفیفی 496 هزار تومان (ارسال رایگان)

سه بسته قارچ گانودرما لوسیدوم با قیمت تخفیف ویژه695 هزار تومان (ارسال رایگان)
طرز تهیه قهوه معجزه آسای گانودرما

قهوه لوسیدوم برای همه سنین مناسب می باشد  و به راحتی می توان در طول روز این قهوه خوش طعم و عطر را تهیه کرده و مصرف کنید. برای تهیه قهوه لوسیدوم، ابتدا باید بگذارید تا آب به جوش آمده و سپس پس از به جوش آمدن آب، به میزان 5 الی 10 قاشق از این قهوه را درون آب ریخته و سپس بگذارید حدود 4 دقیقه بر روی حرارت متوسط به جوش آید. شما می توانید شکر یا هر نوع افزودنی دیگری نیز برای طعم دار کردن قهوه گانودرما استفاده کنید.

 

خرید قهوه گانودرما لوسیدوم
قهوه گانودرما چگونه با سرطان مبارزه می کند؟

متاسفانه سرطان یکی از بدترین معضلاتی است که افراد امروزه با آن دست و پنجه نرم می کنند و یکی از دلایل اصلی مرگ و میر در سال های اخیر می باشد. از اینرو، مصرف این قهوه  می تواند بدن شما را در برابر سرطان مقاوم نماید. اما سوالی که پیش می آید این است که این قهوه چگونه باعث پیشگیری از سرطان می شود. در واقع قهوه لوسیدوم با کاهش التهابات بدن و افزایش مقاومت بدن و بهبود سیستم ایمنی بدن، باعث تکثیر گلبول های سفیدی به نام قاتل طبیعی می شود. از سوی دیگر وجود ماده ای به نام گانودریک اسید در قارچ گانودرما سبب تخریب هر گونه سلول سرطانی می شود. به همین دلیل امروزه بسیاری از پزشکان خوردن قهوه خوشمزه گانودرما را به افراد توصیه می کنند تا بدن در برابر سرطان مقاوم شود.

 
چرا باید از قهوه لوسیدوم استفاده کرد؟

در واقع قهوه لوسیدوم یکی از بهترین انواع و شکل های مصرف قارچ گانودرما است زیرا این نوع قهوه، شکل غنی شده قارچ گانودرما است که پزشکان معتقدند این نوع از شکل قارچ گانودرما، بهترین حالت می باشد. زیرا کافئین موجود در قهوه می تواند در ترکیب با ترکیبات گانودرما باعث شود که:

    جذب ماده گانودرما را در بدن هر چه بیشتر و سریع تر می نماید.
    مضراتی که ممکن است شما در مصرف گانودرمای خالی به آن مبتلا شوید را خنثی می کند.
    خواص گانودرما را مضاعف می نماید.
    ترکیب گانودرما با قهوه می تواند مضرات قهوه را از بین ببرد.

به همین دلیل مصرف این قهوه در حین روز می تواند باعث سلامتی بدن شود، البته باید در مصرف آن زیاده روی نشود.

 

قیمت گانودرما لوسیدوم
نکاتی در رابطه با مصرف قهوه گانودرما

    حتما پیش از مصرف قهوه گانودرما لوسیدوم با پزشک خود مشورت کنید.
    حداقل دوره درمانی بیماری ها و امراض با قهوه گانودرما، سه ماه می باشد.
    حتما باید قهوه گانودرما را به صورت مستمر استفاده کرده و از دوزهای پایین این نوع قهوه  در طول روز استفاده کنید.
    اگر جراحی پیش رو دارید، حتما 10 روز پیش و پس از عمل از مصرف قهوه گانودرما خودداری نمایید.
    اگر دچار خشکی یا خارش در دهان هستید، مصرف قهوه گانودرما را قطع کنید.
    اگر از داروهای ضد انعقاد خون و رقیق کننده استفاده می کنید، برای مصرف قهوه گانودرما حتما با پزشک مشورت کنید.
    خانم های باردار و شیرده در مصرف این نوع قهوه بهتر است جوانب احتیاط را رعایت کنند.

محصولات گیاهی گانودرما

 
راهنمای خرید قهوه گانودرما

اگر شما نیز به خوردن قهوه علاقمند هستید و از طرفداران پر و پا قرص این نوشیدنی هستید باید بدانید که مصرف بیش از حد قهوه می تواند باعث ایجاد مشکلات بسیاری همچون ضربان قلب و اختلال در خواب شود. زیرا قهوه حاوی مقادیر بسیار زیادی کافئین است که اگر قهوه با گانودرما مخلوط شود می تواند این مضرات خود به خود خنثی شود. بنابراین خرید گانودرما لوسیدوم می تواند جایگزین بسیار مناسبی برای قهوه باشد. شما می توانید با تهیه این قهوه، علاوه بر بهره مند شدن از مزایای قارچ بسیار معجزه آسای گانودرما، یک قهوه خوش طعم و پر از خاصیت را میل کنید و بدنتان را در برابر بیشتر بیماری ها مقاوم نمایید. برای خرید این محصول، می توانید از نمایندگی های مجاز فروش قهوه گانودرما لوسیدوم آن را به صورت اینترنتی تهیه کنید.  خرید اینترنتی قهوه گانودرما می تواند در بسیاری از هزینه های شما صرفه جویی کرده و شما می توانید محصولی با کیفیت را در کوتاهترین زمان ممکن خریداری کرده و آن را درب منزل خود تحویل بگیرید. قیمت گانودرما لوسیدوم نسبت به حجم آن بسیار مناسب و با صرفه است و شما می توانید از این قهوه برای مدت زیادی استفاده کنید. همچنین شما می توانید هر گونه سوالی که در رابطه با این محصول دارید را از کارشناسان بپرسید و محصول را با خیالی راحت خرید کنید. قهوه گانودرما لوسیدوم از با کیفیت ترین مواد تشکیل شده است و هیچ گونه عارضه ای ندارد.